Matucoxi dasntacner, մատուցողի դասընթացներ, վերապատրաստում

Անհատ
Առաջարկում եմ

• Աշխատող անձնակազմի և հյուրի փոխհարաբերությունների քննարկում Սպասարկման փուլերը• Հյուրերի տիպերը, յուրահատկությունները, անհատական մոտեցման ճիշտ եղանակները• Ինչ է հարկավոր հյուրին: Ինչպես հասկանալ հյուրի պահանջը և առվելագույնս բավարարարել այն• Հյուրի դիմավորում, հյուրի հետ հաղորդակցման գործընթացը, ոչ ստանդարտ հաղորդակցում, ժեստերի լեզու• Առաջին տպավորության կարևորությունը• Ապակյա սպասքի հետ աշխատելու կանոնները: Սեղանի վերահսկումը հյուրասիրվելու ընթացքում• Աշխատանքի ճիշտ ստորաբաժանման կարգը աշխատակիցների մեջ ի պաշտոնե: Ճաշատեսակների, խմիչքների և հավելյալ ինֆորմացիայի ճիշտ ներկայացման ձևերը• Առաջարկել առանց պարտադրելու• Արդյունավետ սպասարկում ժամանակի սղության դեպքում• Հյուրի սպասարկման ընթացքի ավարտ, հաշվի նախապատրաստում գումարի ստացում• Մարմնի և ժեստերի լեզուն, ժպիտի ուժը• Ինչպես դառնալ ճիշտ դիտորդ• Աշխատակիցների ներքին հարաբերությունների ձևավորումը սպասարկման և հյուրի հանդեպ• Աշխատակազմի արտաքին տեսքը• Մատուցողի վարքագիծը սրահում• Սպասարկման ընթացքում մատուցողի ժեստերը և շարժումները• Սեղանի ձևավորման նրբությունները և կանոնները, սրահի նախապատրաստում ընդունելությանը• Հյուրերի դիմավորում, ողջունում, ուղեկցում դեպի սեղան• Ինչպես ճիշտ ներկայացնել և առաջարկել գործող ակցիաները հյուրին• Ինչպես ճիշտ կազմել առաջարկը պատվերի ընդունման ժամանակ• 1-ին վայրկյանի կանոնը: Հյուրի պատվերի ճիշտ ձևավորման եղանակը• Ռեստորանի հատուկ առաջարկները (ամառային մենյու, օրվա կերակրատեսակը, շեֆ խոհարարի առաջարկը, ուտեստներ բուսակերների համար)• Նախաճաշի, բիզնես լանչի ճիշտ առաջարկ• Օգնություն ուտեստի և խմիչքի ընտրության մեջ• Անհատական մոտեցում հյուրին• Մենյուի և խմիչքների գերազանց իմացություն, ուտեստների պատրաստման եղանակների, բաղադրիչների, պատրաստման ընթացքի մասին, ինչպես նաև թանձրուկների ընտրման, համադրման և ճիշտ մատուցման եղանակները:• Քմահաճ հյուրի պահանջների ճիշտ բավարարումը• Մատուցողի աշխատանքի ոճը• Սպասարկման ընթացքում հաշվի աճ• Թեյի, սուրճի և աղանդների առաջարկման ճիշտ եղանակները• Հրաժեշտ հյուրին, թողնել այնպիսի տպավորություն, որը կխթանի հյուրի կրկին այցը տվյալ հաստատություն

Հայտարարության համար:14852954

Ամսաթիվ :30.04.2018

Թարմացման ամսաթիվ :30.04.2018

Դժգոհել